فاطمه نفس مامان عشق بابافاطمه نفس مامان عشق بابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

فاطمه بهشت کوچک من

پیشرفتهای دختر گلم در پایان 3 سالگی

1394/5/3 9:47
نویسنده : مامان فاطمه
278 بازدید
اشتراک گذاری

بيا با هم قراري بگذاريم فرزندم ...

تو هميشه اينگونه بمان ، همين قدر " پاك " .

من تمام هستي ام را به پايت خواهم ريخت .

قول ميدهم ، قول شرف !

خجسته باد امروز و هر روزت ، غنچه تَر و تازه ي من .

شده اي يك كودك 36ماهه ي دلبر و شيرين و پُر جُنب و جوش !

كودكي كه من ، زيبايي اش را به رُخ فرشته ها مي كشم مدام .

كودكي كه مي بالم از داشتن اش .

مي بيني اين روزها چه شتابان مي گذرند ؟

بيا تا قدر لحظه به لحظه هايش را بيشتر بدانيم .

36 ماهگي ات مبارك نور چشم من .

هزاران گُل رز سفيد ، پيشكش مهرباني هايت .

دختر از جان عزیزترم الهی فدات بشم چند تا کلمه رو خیلی خوشمزه و شیرین میگی منم از فرصت استفاده کردم گفتم برات بنویسم تا یادگاری بمونه

 

دستمال مرطوب: دستمال مرکوب                                                   عمو جمشید: عمو جشمید

رشته آش: برشته                                                                            شهرداری: شخرداری

خیس: سیس                                                                                     خواهر: خواخر

پفیلا: پفیلات                                                                                        جوجه: دوده

مورچه: مورته                                                                                    قرآن: گرگان

پارکینگ: پارکین                                                                                انگور: انگول   

محسن: مبسن                                                                              حدیثه: حلیثه

شربت کوتریموکسازول: کوریموکسازول                                        گاز: غاز

بابا جان: بابا دان                                                                          محمد امین: مخمد امین

چند تا کلمه ترکی بلدی: قربانان- هارداسان بیور- کده نه خبر

علی کاپیتان: علی کاپتون- کارولین: کارومین- پلین: پلینگ- مته: متره                                     

   دختر گلم همیشه شاد و سلامت باشی "عزیزم" 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)